Posted in Email Marketing

4 Besplatna Email Marketing Softvera (Alata)

Reci oznacene sa zelenom bojom i podebljane = na stranici Recnik 
mozete pronaci definicije i objasnjenja.

U lekciji Opcije marketinga putem email-a, pomenula sam da uz pomoc email marketing softvera (alata) mozete voditi email marketing kampanju, kao i koja su zajednicka svojstva email marketing softvera. U ovom clanku napisacu koja su besplatna svojstva, nekih email marketing softvera.

Besplatni email marketing softveri nude celi niz alata koji ce vam pomoci da vase kampanje budu uspesne. Ako je cena vasa primarna briga kada ste u potrazi za email marketing resenjem i ako tek pocinjete sa email marketingom ili imate malu bazu podataka kontakata, mozete da pocnete sa sledeca 4 softvera:

  1. MailChimp
  2. Benchmark
  3. SendinBlue
  4. VerticalResponse

1.  MailChimp je uopsteno receno, internet email marketing resenje za upravljanje pretplatnicima, za slanje email poruka i pracenje rezultata. Nudi integraciju s drugim programima.

Besplatna svojstva MailChimp-a:

MailChimp je podelio svoja svojstva u 6 glavnih grupa:

  1. Napraviti
  2. Upravljati
  3. Dostaviti
  4. Analitika
  5. Mobilni
  6. Podeliti

1. Napraviti

  • Email Beamer – napravite kampanju bez prijave na MailChimp – sastavite email poruku u Outlook-u, Gmail-u ili na mobilnom uredjaju. Posaljite na MailChimp pomocu privatne email adrese koju ce vam dati MailChimp za vas popis, a MailChimp ce automatski napraviti skicu kampanje. Ako je spremno za slanje, MailChimp ce poslati umesto vas.
  • Email Dizajnernajlaksi nacin da dizajnirate kampanju – prevucite i pustite fotografije i sadrzajne blokove, tako da su vase reci i slike tacno tamo gde ih zelite. Ponovite i preuredite blokove sadrzaja s jednim klikom, i prilagodite izgled dok ne postignete ono sto ste zeleli.
  • Email Sabloniunapred dizajnirani sabloni – MailChimp unapred dizajnirani sabloni samo cekaju na vas sadrzaj. Izaberite jedan sablon, dodajte vasu poruku, podesite boje, i vi ste spremni.
  • Spojiti Oznakeprilagodite svoje kampanje – “spojite oznake” omogucava vam da dinamicki dodate sadrzaj na vase email poruke. Oni mogu izgledati zastrasujuce, ali ih je lako shvatiti. Prebacite “oznaku spajanja” u kampanju, a MailChimp ce se pobrinuti za ostalo (proverite MailChimp “spajanje oznaka” skraceno uputsvo za detalje). Dodajte nesto jednostavno kao ime jednog pretplatnika, dodajte drustvene veze, ili, ako se osecate hrabrim, napravite celu kampanju koristeci nista osim “spajanja oznaka”.
  • Multi-Korisnicki Racuni – radite zajedno sa MailChimp-om – postavite MailChimp racun kao administrator i dajte dozvolu Menadžeru, Autoru i Pregledacu na osnovu nivoa pristupa koji zelite da imaju. S multi-korisnickim racunima, agencije mogu lako upravljati klijentima/kupcima, a timovi bilo koje velicine mogu saradjivati.

2. Upravljati

  • Prilagodjeni Obrasci (Forme) – obrasci (forme) za prijavu (pretplatu) koje odgovaraju vasem brendu – osmislite vas obrazac za prijavu, tako da odgovara vasem brendu i da odgovara vasem biltenu. Mozete dodati slike, padajuce okvire, radio dugmad, i prikupiti informacije u prilagodjenim poljima. Neka vasa licnost zasjaji, pokazite vasu profesionalnost, ili pronadjite zlatnu sredinu. Dizajnirajte obrazac da ga MailChimp hostuje, ili ugradite jedan na vas web sajt.
  • Segmentacija i Grupe – posaljite pravim ljudima – segmentacija i grupe olaksavaju da poseljete klijentima/kupcima sadrzaj do kog im je stalo, i samo sadrzaj do kog im je stalo. Pretplatnici se mogu pridruziti grupama kada se prijave za vas bilten, i mozete segmentirati pomocu tih grupa kada ste spremni za slanje. Dodajte skrivene grupe, ako zelite da segmentirate na osnovu internih podataka.
  • Profili Pretplatnika – jedinstveni profili pretplatnika – od stope otvaranja email kampanje do izvestaja o prihodu, MailChimp vam govori sve kako se vasa kampanja izvrsava. Ali ako zelite znati vise o ljudima iza svih tih klikova i otvaranja, MailChimp vam moze pomoci i u tome. Pretplatnicki Profili nude jedinstven pogled o vasim pretplatnicima koji je jednostavan, mocan i dostupan s bilo kojeg uredjaja.

3. Dostaviti

  • Isporuka Email Poruka – MailChimp zna kako dostaviti email poruku – MailChimp ima naprednu infrastrukturu isporuke i pametan tim dostave. MailChimp budno pazi na svoje stope, i vi trebale tako.
  • Geolokacija – segmentirajte vas popis kontakata na osnovu lokacije – kada vasi pretplatnici otvore email poruku, MailChimp prati i zabelezi taj podatak o lokaciji kako bi vam pomogli da vase segmentiranje ide napred. Samo odaberite odrediste kada saljete kampanju, a MailChimp ce automatski segmentirati vas popis i poslati kampanju vasim pretplatnicima u odredjenom podrucju. Nije vam potrebno da znate da kodirate ili da ekstra prikupljate podatake.
  • RSS-za-Email – posaljite clanke sa bloga automatski – neki ljudi vise vole da dobijaju vesti putem email poruka umesto da proveravaju blogove ili pomocu RSS citaca. Sa RSS-za-Email-om, mozete objaviti vas sadrzaj jednom i poslati vasim email pretplatnicima cak i bez razmisljanja o tome. Napravite vlastiti RSS sablon i kontrolisite koliko clanaka cete poslati i koliko cesto cete slati – dnevno, nedeljno ili mesecno. I ne brinite. Kampanja ce biti poslata samo kada objavite nesto novo. Ako zelite, mozete cak i kombinovati vise RSS-a u jednom email biltenu.

4. Analitika

  • A/B testiranje – poboljsajte vas nastup – koji dan u nedelji vodi do vece stope otvaranja (email kampanje)? Koji naslovi poruka su najefektniji? Da li bi trebali da koristite neki drugi naziv u “From” (“Od”) polju? Da li vreme slanja utice na stopu klikova? Hoce li upotreba razlicitih sablona, sadrzaja ili poziva-na-akciju uticati na angazovanje pretplatnika? Odgovor na sva ova pitanja i jos mnogo toga mozete dobiti s nekoliko klikova u MailChimp-u. Odlucite koju vrstu testa zelite pokrenuti i odredite velicinu uzorka vase grupe. Izgradite do 3 varijacije na svakom testu, koristeci razlicite sadrzaje, vreme slanja, i jos mnogo toga. MailChimp ce uraditi test i kazati vam koja opcija je bila najbolja. MailChimp ce cak i poslati najbolju kampanju delu popisa kontakata koji nije dobio test.
  • Izvestaji – pratite vas nastup – za razliku od stampanog i tradicionalnog direktnog marketinga, email marketing vam omogucuje da pratite koliko je ljudi otvorilo vase email kampanje i da viditie tacno ono sto su kliknuli. Gledanje vase statistike je, ponekad opsesivno i uzbudjujece, i izvjestaji ce vam dati puno korisnih informacija koje ce vam pomoci da poboljsate da vase kampanje idu napred.

5. Mobilni

  • MailChimp Mobilni – sa samo nekoliko klika, mozete upravljati vasim popisima, dodavati nove pretplatnike, slati kampanje i pregledati vase izvestaje. Napravite kampanju na racunaru ili tabletu, i posaljite je s vaseg iPhone-a ili Android-a onda kada vas tim odobri.
  • MailChimp Snap – poziv-na-akciju dugmici i podela na drustvenim mrezama znaci, da je lakse nego ikada pre, da posaljete jednostavne, foto-zasnovane email poruke direktno s telefona. MailChimp Snap je postao jos bolji.
  • MailChimp Pretplata – prikupite email adrese licno u vasoj internet prodavnici ili konferenciji s MailChimp Pretplatom. Sacuvajte ih lokalno na vasem iPad-u ili Android tablet-u, cak i kada niste na mrezi.

6. Podeliti

  • Arhiva Kampanje – web verzija svake kampanje – svaki MailChimp sablon ima web verziju automatski ukljucenu. Mozete urediti ili prilagoditi je kako god zelite. To je pogodno za pretplatnike koji imaju HTML ili onemogucene slike u njihovim email klijentima (na primer, Gmail), kao i za deljenje vase kampanje izvan inbox-a.
  • Podela na Drustvenim Mrezama – podelite vase kampanje na drustvenim mrezama – MailChimp olaksava da podelite vase email poruke preko drustvenih mreza s jednim klikom na nadzornoj ploci vase kampanje. Povezite MailChimp sa vasim Twitter i Facebook racunima da bi automatski objavili vase kampanje na tim mrezama, ili postavite Tweet. Like i druge dugmice drustvenih mreza u vasim kampanjama kako bi dali mogucnost vasim citateljima da podele vas sadrzaj.

2. Benchmark je internet email marketing resenje da privuce pretplatnike, za ciljanje publike, za slanje lepih i responsive email poruka i za pracenje rezultata.

Besplatna svojstva Benchmark-a:

  • Prevuci i Pusti Uredjivac – brzo i jednostavno dizajnirajte email kampanju koja odgovara vasem brendu i stilu. Svako svojstvo je na dohvat ruke, a da vam nije potrebno iskustvo u dizajnu ili kodiranju.
  • Responsive (Adaptivni) Sabloni – napravite lepe poruke email poruke spremne da se citaju na bilo kojem uredjaju. Izgledajte sjajno na desktop racunaru, laptopu, tabletu ili pametnom telefonu, u bilo kojem pregledacu, ili bilo kojem inbox klijentu.
  • A/B testiranje za Naslove Poruka – eliminisite igru nagadjanja. Pogledajte kako ce vas popis verovatno reagovati na naslove email poruka koje pravite testiranjem dva, jedan prema drugom, s malim segmentom (uzorkom) vaseg popisa.
  • Automatizacija za Popis (Listu) Kontakata – saljite automatske kampanje na osnovu ponasanja klijenata/kupaca, iz podataka, iz vaseg popisa kontakata. Na primer, kada dodate kontakt na svoj popis ili na osnovu prikupljenih podataka u procesu pretplate (prijave).
  • RSS Email Kampanje – napravite email kampanju direktno s vaseg bloga, drzeci vase pretplatnike u toku sa najnovijim sadrzajem i uputite ih natrag na vas web sajt.
  • Upravljanje Dostavom Email Poruka – Benchmark Email tim naporno radi s partnerima kao sto su Return Path i Email Sender & Provider Coalition (ESPC) kako bi vase email poruke stigle u inbox.
  • Obrasci (Forme) za Prijavu (Pretplatu) – razvijajte vase email popise pravljenjem obrazaca (formi) za pretplatu (prijavu) koje se lako ugradjuju, koje se postavljavuju bilo gde, gde potencijalni pretplatnici dolaze, poput vaseg web sajta ili facebook stranice.
  • Segmentiranje Liste (Popisa) – drzite vase kontakte organizovane kako bi omogucili dostavu najrelevantnijeg sadrzaja za svakog pretplatnika. Jednostavno upravljanje popisom kontakata vam omogucuje da segmentirate na osnovu interesa, istorije kupovine, mesta (lokacije) i jos mnogo toga.
  • Ankete & Glasanje – dobijajte vredne povratne informacije od vasih pretplatnika i dobijajte odgovore koji su vam potrebni kako bi vase poslovanje napredovalo.
  • Google Analtika – gledajte uspeh vasih email kampanja pracenjem kampanje putem vaseg web sajta i na kraju konverzija. Otkrijte sta radi a sta ne, dok testirate i poboljsavate, da bi dobili veci ROI (Povrat Na Investiciju).

3. SendinBlue je internet email marketing resenje za slanje biltena, bulk email poruka,  transakcijskih email poruka (SMTP), SMS marketinga i marketing automatizacije.

Besplatna svojstva SendinBlue-a:

SendinBlue je podelio svoja svojstva u 4 glavne grupe:

1. Marketinska i Transakcijska Svojstva
2. Upravljanje Kontaktima
3. Izvestavanje
4. Podrška i Integracija

1. Marketinska i Transakcijska Svojstva

  • Neograniceni Kontakti
  • Email Dizajner Prilagodjen za Mobilne Uredjaje
  • Biblioteka Email Sablona
  • Email i SMS Personalizacija

2. Upravljanje Kontaktima

  • Neograniceno Kontakti i Detalji
  • Napredno Upravljanje Kontaktima
  • Prilagodljivi Obrasci (Forme) za Pretplatu (Prijavu)

3. Izvestavanje

  • Izvestavanje u Realnom-Vremenu

4. Podrška i Integracija

  • Telefon i Email Podrška
  • API i Dodaci

4. VerticalResponse je internet email marketing resenje koje olaksava slanje email biltena, ponuda, pozivnica i automatskih poruka da poboljsa vase poslovanje.

Besplatna svojstva VerticalResponse-a:

  • Do 300 kontakata
  • Do 4000 email poruka po mesecu
  • Podrska

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s